Otváracie hodiny
Blog

 

Quinoa s tekvicou hokkaido a mozzarellou

Quinoa obsahuje cenné látky, vitamíny, minerály potrebné na činnosť čriev, peristaltiku.

Pre 4-5 osôb vhodné aj pre bezlepkárov

 

Ingrediencie

3 – 4 PL olivového oleja (podľa toho aký máte kvalitný hrniec)

1 cibuľu

2 štipky tymianu

11 kg tekvice hokkaido (bez jadierok nasekať na kocky)

500 g quinou

1 l horúceho vývaru (toľko, aby to bolo zaliate, aby sa vám to pri varení nepripálilo)

1-2 lyžičky himalájskej  soli

 Na hrot noža čierne korenie

 

Postup

 

  1. Na oleji som spenila na kocky nasekanú cibuľu.
  2. K cibuli som  pridala  očistenú a na kocky nakrájanú tekvicu.
  3. Po chvíľke som pridala bielu quinou.
  4. Cibuľu, quinou a tekvicu som chvíľku opražila a zaliala horúcim vývarom.
  5. Dochutila som to tymianom, himalájskou soľou a čiernym  korením. (Koreniny som pridala podľa vlastnej chute).
  6. Prikryté suroviny som varila skoro 20 minút za občasného miešania do mäkka.(Kým sa voda – vývar neodparila).
  7. Na koniec som pridala zelenú petržlenovú vňať, syr mozzarellu a zľahka premiešala.

Syr môžete použiť podľa vlastnej chute, ja som zvolila mozzarellu. Môžete si to dochutiť aj tekvicovým olejom.

QUINOA