Blog

Prevádzkovateľ Eshopu uskutoční dodanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty alebo bude tovar pripravený na osobný odber priamo v kamennej predajni.

Na území Slovenskej republiky je doprava a poštovné nad 80 eur zdarma.

V Poprade a blízkom okolí: Svit,  Batizovce, Mengusovce, Lučivná,  Spišská Teplica, Matejovce, Veľká Lomnica, Huncovce, Stará Lesná,Tatranská Lomnica, nad 40 EUR zdarma - rozvoz v pondelok alebo vo štvrtok ráno od 8.00 - 9.00 a od 14.30 - 16.30  Je možný aj osobný odber v kamennej predajni počas otváracích hodín bez poštovného a balného.

Doručenie tovaru Slovenskou poštou:

  • doručenie tovaru do 3 pracovných dní od prijatia objednávky
  • možnosť vybrať si doručenie poštovým doručovateľom na zvolenú adresu
  • vybrať si zásielku na pošte v čase, v akom Vám to vyhovuje
  • možnosť sledovania Vašej zásielky cez internet

Pri výbere daného spôsobu doručenia tovaru je dôležité prekontrolovať správnosť zadaného telefónneho čísla. Ak ani po 4 pracovných dňoch po prijatí nášho e-mailu “Objednávka dokončená” neobdržíte od pošty SMS alebo e-mail o uložení zásielky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako funguje Slovenská pošta?

Ak si želáte, aby Vám vašu zásielku doručil poštový doručovateľ na adresu uvedenú v objednávke, je nutné do poznámky pri zadávaní objednávky napísať: “doručenie KURIEROM”. Pri tomto výbere Vám v deň doručenia zavolá doručovateľ Slovenskej pošty. Oznámi Vám, že dnes bude doručovať Vašu zásielku. Doručovanie prebieha po prvé dvere rovnako, ako pri doručovaní klasickou kuriérskou firmou (napr. DHL,UPS). Ak Vás poštový doručovateľ nezastihne doma, príde Vám sms alebo e-mail, kde bude uvedené, že balíček je pripravený na vyzdvihnutie na pošte. A Vy si ho môžete vyzdvihnúť podľa toho, kedy Vám to bude vyhovovať. Balíček tu na Vás počká 18 dní. Druhý pokus doručiť balík na adresu nie je súčasťou tejto služby.

V prípade, že nevložíte do poznámky pri zadávaní objednávky “ doručenie KURIEROM ”, berieme na vedomie, že nechcete byť obmedzovaný poštovým doručovateľom. V takom prípade Vám príde sms alebo e-mail, kde bude oznámené, že balíček je pripravený na vyzdvihnutie na pošte. Súčasťou tejto SMS správy je aj podacie číslo Vášho balíka. Na základe tohto čísla Vám na pošte balík nájdu a vydajú. A Vy si ho môžete vyzdvihnúť podľa toho, kedy Vám to bude vyhovovať. Balíček tu na Vás počká 18 dní.

Po výbere tovaru z e-shopu v „nákupnom košíku“ si zvolíte voľbu vypočítanie ceny dopravy kde si vyberiete z ponuky „Paušálna sadzba dopravy“.

Potom dostanete e-mail s potvrdením o prijatí objednávky do systému. Po jej spracovaní od nás dostanete e-mail, že objednávka je kompletná a pripravená na odoslanie. Slovenská pošta garantuje doručenie do troch pracovných dní od podania. Pri preberaní zásielky, či už na pošte alebo u poštového doručovateľa, sa budete musieť preukázať preukazom totožnosti. V prípade dobierky zaplatíte v hotovosti dobierkovú čiastku.

Poštovné je účtované paušálnou cenou

  • Paušál (Dobierka) – 4,80 € za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť, max. však do 15 kg

Osobný odber tovaru

  • osobný odber je zadarmo
  • tovar si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas otváracích hodín obchodu
  • ak je tovar skladom, je pripravený k odberu do hodiny

Priebeh osobného odberu tovaru v sklade:

Po výbere tovaru z e-shopu v „nákupnom košíku“ si zvolíte voľbu vypočítanie ceny dopravy kde si vyberiete z ponuky „Osobné prevzatie tovaru v sklade“.

Po spracovaní vašej objednávky Vám pošleme e-mail, že objednávka je kompletná a pripravená na vyzdvihnutie. Pri osobnom odbere je možné platiť iba v hotovosti.

Ak Vám pre osobný odber nevyhovujú naše otváracie hodiny, neváhajte a kontaktujte nás. Je možné dohodnúť iný čas alebo rozvoz v Poprade za paušálny poplatok 4.80 €.

Otváracie hodiny obchodu:

Pondelok:

9:00 – 17:00

Utorok:

9:00 – 17:00

Streda:

9:00 – 17:00

Štvrtok:

9:00 – 17:00

Piatok:

9:00 – 17:00

Sobota:

odpočívame

Nedeľa:

odpočívame

Všetky uvedené ceny sú konečné. Balné je zahrnuté v poštovnom. Pri osobnom odbere neúčtujeme balné.

Vždy sa snažíme, aby Vaša zásielka bola pri Vás čo najskôr. Ale aj keď sa snažíme sebeviac, môže sa stať, že nebudeme môcť objednávku vybaviť načas. Najčastejšie k takej situácii dochádza, ak je na sklade posledný kus a vy si objednáte viac kusov. Tiež sa môže stať, že si posledný kus objednajú v rovnakom čase dvaja zákazníci. V tom prípade platí pravidlo rýchlejšieho. To znamená, že tovar je rezervovaný pre skôr prijatú objednávku. Ak k podobnej situácii dôjde, budeme Vás informovať a dohodneme alternatívne riešenie.